prawidłowe odchudzanie

Portret użytkownika Ela

Schudnij z Kaizen - czyli odchudzanie bez... odchudzania!


Schudnij z Kaizen Masz nadwagę? Wiesz już wszystko o cudownych dietach, magicznych ćwiczeniach i najnowszych dietach? Robi Ci się niedobrze na widok szczupłych modeli i modelek reklamujących nowe pigułki, herbatki, czy też nowy, lepszy sprzęt treningowy, tylko po to, aby na Tobie zarobić?

Tak? Zatem książka "Schudnij z Kaizen" jest właśnie dla Ciebie. Przeczytaj, jak autor - Jarosław Gibas - zrzucił kilkadziesiąt kilogramów (startując od wagi 137kg) tylko dlatego, że w końcu przestał się odchudzać!

Kaizen - to filozofia małych kroczków, wymyślona po to, aby zmiana była procesem ciągłym, nie zaś radykalnym. Zbyt gwałtownie wprowadzone rygory (czegokolwiek by nie dotyczyły) powodują wewnętrzny sprzeciw. To zjawisko jest powodem, dla którego po każdej sesji gwałtownego odchudzania pojawia się "efekt jojo", gdy odczuwamy zniechęcenie drakońską dietą lub nadmiernym obciążeniem ćwiczeniami fizycznymi.

Portret użytkownika Ela

Jak schudnąć skutecznie - Dziennik Diety (szczuplej dzień po dniu)


Dziennik diety - szczuplej dzień po dniuCzy wiesz, że w/g wyników badań naukowych, osoby prowadzące podczas stosowania diety zapiski, osiągały wyniki o ponad 50% lepsze od pozostałych?

Prowadzenie codziennych notatek jest jedną z podstawowych "pomocy", którymi posługują się specjaliści w dziedzinie żywienia. Kiedy więc zobaczyłam w księgarni książkę

"Dziennik diety - szczuplej dzień po dniu"

sięgnęłam po nią z dużym zainteresowaniem. Nie rozczarowałam się. Ta niezwykle poręczna książeczka, opracowana w formie wygodnego kalendarza, może być pomoca przy stosowaniu praktycznie każdego rodzaju diety.

Tydzień po tygodniu, dzień po dniu, poprowadzi Cię przez proces chudnięcia, wspierając Twój wysiłek w dążeniu do osiągnięcia idealnej wagi.

W "Dzienniku diety" znajdziesz porady dotyczące odchudzania, a także przepisy kulinarne na smaczne i zdrowe potrawy z wielu "superproduktów" czyli składników posiadających wyjątkowe walory odżywcze oraz smakowe.

Portret użytkownika Ela

Jak prawidłowo się odchudzać


 Z własnego i innych doświadczenia wiem, że krótkotrwałe diety nie przynoszą rezultatów. Owszem są skuteczne do czasu kiedy je stosujemy, natomiast kiedy wrócimy do normalnego jedzenia zaczynamy znowu tyć.

Odpowiednia dieta powinna być tak skomponowana aby po jej zakończeniu można było zmienić swoje przyzwyczajenia żywieniowe. Dlatego po osiągnięciu określonej wagi warto przyzwyczaić się do zdrowych nawyków żywieniowych, ograniczyć lub nawet wykluczyć z diety pewne produkty, które mogą okazać się niekorzystne dla nas. Mam tu na myśli Fast foody, chipsy, słodycze, napoje gazowane, produkty wysoko przetworzone, róże wypieki cukiernicze, tłuste szynki, salcesony, konserwy, produkty o wysokiej zawartości tłuszczu zwierzęcego.

Oczywiście nikt nie jest święty dlatego od czasu do czasu możemy sobie pozwolić na coś niezdrowego, ale pamiętajmy, że jeżeli często spożywamy takie niezdrowe produkty to odbije się to nie tylko na naszej wadze ale również i zdrowiu.

Pamiętaj, że najbezpieczniej jest chudnąć 0,5 kg tygodniowo.

Subskrybuje zawartość